Růže je symbolem věčné lásky. 100% ruční práce, s jedinečným zpracováním a metodou konzervace, aby vaše láska trvala navždy. Jedná se o atraktivní a působivý dárek, který ženám ukáže vaši lásku, úctu, péči, přátelství atd.
NEJKRÁSNĚJŠÍ DÁRKOVÁ KRABIČKA
Tato prémiová dárková krabička je skvělou volbou, jak udělat radost svým blízkým. Dá se použít jako šperkovnice, krabička na prsteny, krabička na hodinky, krabička na rtěnku atd. Perfektní dárek s rafií.
SYMBOLISMUS RŮŽE
Červená růže symbolizuje vášeň a romantiku, nejen symbol věčné lásky a úcty, ale také symbol přání všeho nejlepšího.
TECHNICKÉ INFORMACE
Délka: 18 cm Šířka: 13 cm Tloušťka: 5 cm Hmotnost: 180g Účel: Můžete dát šperky, kosmetiku, sladkosti, hodinky, rtěnky a mnoho dalších dárků Šperky nejsou součástí balení
Kupující má nárok na slevu na první nákup. Při tomto nákupu je kromě produktu předmětem koupě také dárkový poukaz, jehož kupní cena se rovná výši slevy, kterou kupující na produkt obdrží.
Pokud je produkt skladem na našem skladě, odesíláme produkty do 3-7 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak. Smluvním partnerem pro doručování zásilek je Packeta, poskytovatel si však vyhrazuje právo zvolit jinou doručovací službu, pokud mu to umožní efektivněji realizovat objednávku. Doručení probíhá obvykle v dopoledních hodinách a před doručením budete informováni přepravní službou e-mailem nebo SMS nebo telefonicky. Pro další informace o doručení a odeslání nás prosím kontaktujte na info@malaja.cz nebo +386 70 422 184.
Protože chápeme, že jste produkt zakoupili, aniž byste jej viděli nebo vyzkoušeli, umožňujeme vám jej vrátit do 14 dnů bez vysvětlení. Výrobek můžete také vyměnit (např. za jinou velikost nebo barvu) nebo jej vrátit, pokud vám přijde poškozený. Více o vracení a reklamaci si můžete přečíst: https://malaja.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/ V případě odstoupení od smlouvy nás prosím kontaktujte na kontaktní emailové adrese info@malaja.cz a obdržíte další pokyny.
pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja o dostavi, vračilu izdelkov in možnostih plačila..., ...
1. Kako lahko prekličem ali spremenim svoje naročilo in osebne podatke?
Kot stranka COOL boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila. Nato boste od FAN COURIERja prejeli besedilno sporočilo s številko za sledenje vašega paketa, ki ji lahko sledite tukaj: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
4.Izdelek je poškodovan, kaj lahko storim?
Če je bil vaš izdelek poškodovan, se opravičujemo. Pošljite nam poškodovan izdelek in nam pošljite sliko po e-pošti in v 14 dneh vam bomo poslali nov izdelek.
5. Izdelek ni enak naročenemu, kaj lahko storim?
Če izdelek ne ustreza vašemu naročilu, nam ga pošljite nazaj in nam pošljite e-pošto na support@dev.allshop.si ali nas pokličite na telefonsko številko +40 31 630 0818. Izdelek vam bomo poslali v roku 14 dni in iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.
6. Kaj naj storim, če izdelek ne izpolnjuje mojih pričakovanj?
Žal nam je, da s prejetim izdelkom niste zadovoljni. Pošljite ga nazaj v 14 dneh in izpolnite obrazec na naslednji povezavihttps://onet.si/intronet/reclamatii/ and we will refund your money. Please be careful when filling in the IBAN (no spaces or hyphens). We will pass all your feedback on to our team and do our best to make you as happy as possible with your next purchase.
Často kladené otázky a odpovědi
JAK SI MŮŽU OBJEDNAT?
Kliknutím vyberte množství produktu, které chcete objednat. Kliknutím na tlačítko " Přidat do košíku " bude produkt přidán do košíku, kde můžete měnit množství produktů, odebírat je nebo přidávat další produkty za speciální cenu.
Když kliknete na tlačítko " Pokračovat k pokladně ", budete přesměrováni na další krok k dokončení nákupu. V tomto kroku je potřeba zadat doručovací údaje, vybrat způsob doručení a způsob platby.
Po zadání všech údajů a kliknutí na tlačítko " Odeslat objednávku " bude Vaše objednávka odeslána. Pokud je objednávka úspěšně zadána, zobrazí se oznámení o úspěšné objednávce se souhrnem objednaných produktů a vašimi údaji. Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte také e-mail, který vás upozorní na přijetí vaší objednávky.
Pokud potřebujete pomoci s objednávkou, jsme vám k dispozici na info@malaja.cz.
A CO DORUČENÍ?
Pokud je produkt skladem na našem skladě, odesíláme produkty do 3-7 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak.
Smluvním partnerem pro doručování zásilek je Packeta, poskytovatel si však vyhrazuje právo zvolit jinou doručovací službu, pokud mu to umožní efektivněji realizovat objednávku. Doručení probíhá obvykle v dopoledních hodinách a před doručením budete informováni přepravní službou e-mailem nebo SMS nebo telefonicky.
JAK MŮŽU ZAPLATIT?
Požadovaný způsob platby si můžete vybrat na konci nákupu. Můžete si vybrat platbu na dobírku, platební kartou nebo PayPal. V případě platby na dobírku je nutné doplatit částku 50 Kč. Těmto poplatkům se můžete vyhnout, pokud platíte kreditní kartou nebo přes PayPal.
CO KDYŽ PRODUKT NENÍ VHODNÝ PRO MÉ POTŘEBY?
Protože chápeme, že jste produkt zakoupili, aniž byste jej viděli nebo vyzkoušeli, umožňujeme vám jej vrátit do 14 dnů bez vysvětlení. Výrobek můžete také vyměnit (např. za jinou velikost nebo barvu) nebo jej vrátit, pokud vám přijde poškozený.
Více o vracení a reklamaci si můžete přečíst ZDE. .
V případě odstoupení od smlouvy nás prosím kontaktujte na kontaktní emailové adrese info@malaja.cz a obdržíte další pokyny.
MÁTE DALŠÍ OTÁZKY?
Pro případné další dotazy jsme Vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 na e-mailové adrese info@malaja.cz.
VÍCE INFORMACÍ
Kupující má nárok na slevu na první nákup. Při tomto nákupu je kromě produktu předmětem koupě také dárkový poukaz, jehož kupní cena se rovná výši slevy, kterou kupující na produkt obdrží.
Zůstaňte s námi ve spojeníPodělte se s námi o svůj e-mail a my vám zašleme exkluzivní slevy a nejnovější zprávy.
Hodnocení zákazníků
Zatím zde nejsou žádné recenze.