Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Malaja Česko je spravována společností KOMPETENTNOST D.O.O., Žolgarjeva 20, SI-2000 Maribor, e-mail: info@malaja.cz. Jako návštěvník našich stránek jste povinni dodržovat všechny níže uvedené podmínky. Zkoumáním nebo používáním tohoto webu uživatel potvrzuje, že si tyto podmínky přečetl, porozuměl jim, schvaluje je a přijímá je v plném rozsahu.

Obecné podmínky se týkají fungování společnosti Malaja Česko, práv uživatele a obchodního vztahu mezi dodavatelem a kupujícím. Obecné podmínky internetového obchodu byly vypracovány v souladu s ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele Slovinské republiky (ZVPot), zákona o ochraně osobních údajů Slovinské republiky (ZVOP-1), nařízení EU o zákon o ochraně osobních údajů (GDPR) a zákon o elektronických komunikacích Slovinské republiky (ZEKom-1).

Platby

Náš virtuální obchod umožňuje následující způsoby platby:
– platba přes Paypal (+ 0,00 EUR)
– platba na dobírku (+ 1,99 EUR)
– platba kreditní kartou (Eurocard / Mastercard, Visa, Discover, American Express) (+ 0,00 EUR)

*U jednotlivých objednávek si vyhrazujeme právo požadovat platbu bankovním převodem na účet správce – Kompetentnost d.o.o. (pro nabídku / proforma fakturu)

Ceny

Ceny položek zobrazené v našem virtuálním obchodě již zahrnují 22% DPH u ostatních produktů. Náklady na dopravu jsou uvedeny v příslušné části.

PROPAGAČNÍ KÓD

Propagační kód obsahuje různé výhody při nakupování a je časově omezený. Aktivní propagační kód najdete na první stránce inzerátu, na stránce konkrétního oddělení, prostřednictvím elektronických zpráv, zaslaných běžnou poštou nebo jinými médii.
Jak mohu použít propagační kód?
Propagační kód využijete tak, že vstoupíte do online nákupu: košík a sleva nebo výhoda budou zváženy bezprostředně poté.

E-Novinky

Uživatel souhlasí s tím, že bude v době přihlášení k odběru novinek pravidelně informován o novinkách na webu, novinkách o nabídce a propagačních akcích. Poskytovatel se zavazuje, že nebude žádným způsobem zneužívat nebo předávat e-mailovou adresu uživatele třetím osobám. Uživatel se může kdykoli odhlásit z odběru zpravodaje.

Postup nákupu

1. Zákazník si může požadované produkty objednat e-mailem nebo nákupem v internetovém obchodě. Kupující si v internetovém obchodě vybere požadovanou položku a množství potvrdí kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“.
2. Před nákupem má kupující možnost zkontrolovat objednávku a provést opravy týkající se vybraných produktů a množství vybraných produktů..

Prodávající připraví zboží ve sjednané době, zašle jej a informuje kupujícího e-mailem.

Právo na odstoupení od smlouvy

Dejte nám prosím vědět do 14 dnů od nákupu, že si nepřejete, aby byl produkt zakoupen, a během následujících 30 dnů budete muset vrátit zakoupený produkt neporušený a nepoškozený v původním obalu se štítky a fakturou. Do 14 dnů od obdržení oznámení vám bez jakýchkoli dotazů nebo obav vyměníme nebo vrátíme kupní cenu. Jediné náklady, které vám budou účtovány, jsou náklady na vrácení zboží – poštovné od vás k nám. V případě výměny zboží uhradíte také náklady na vrácení zboží – poštovné od nás k vám.

Doručení a vrácení

Záruka

Se le informazioni sulla garanzia non sono disponibili, l’articolo non è garantito o le informazioni al momento non sono note. In quest’ultimo caso, l’acquirente può contattare il fornitore che fornirà informazioni aggiornate.

Poškozený produkt

Kdy je produkt poškozený? Zvláště když:
– Produkt nemá funkce, které by mu umožnovaly normální použití
– kupujícímu je doručen produkt, který neodpovídá modelu, s výjimkou pouze modelů zobrazených pro oznámení.

Kupující se může domáhat svých práv týkajících se významné chyby, pokud nás o chybě informuje do dvou měsíců od dodání. Kupující musí podrobně popsat chybu ve výstražné zprávě a umožnit nám záležitost prozkoumat. Kupující nás může na chybu osobně upozornit, poté jsme povinni mu zaslat potvrzení o přijetí, může jej také zaslat do obchodu, kde byla položka zakoupena, nebo zástupci prodávajícího, s nímž uzavřel nákup.

DODÁVKA

Náš kurýr je Packeta, první expresní kurýr v Itálii je přítomný ve 42 zemích po celém světě. Společnost GLS vám v den doručení pošle druhé upozornění prostřednictvím textové zprávy. V případě nedoručení kurýr zanechá upozornění a vrátí se následující pracovní den.

Dodání je naplánováno na 3 pracovní dny.

POLITIKA OCHRANY SOUKROMÍ A BEZPEČNOST

Zásady ochrany osobních údajů

STÍŽNOSTI A SPORY

Dodavatel dodržuje platné právní předpisy na ochranu spotřebitele. Společnost vynaloží veškeré úsilí, aby splnila svou povinnost zavést účinný systém řízení stížností a určit osobu, s níž se v případě potíží může kupující obrátit telefonicky nebo e-mailem. Stížnost je zasílána na e-mail info@malaja.cz. Postup při vyřizování stížnosti je důvěrný.

Dodavatel si je vědom, že podstatnou vlastností spotřebitelského sporu, přinejmenším pokud jde o soudní smír, je jeho nepřiměřená hodnota vzhledem k ekonomické hodnotě stížnosti a náklady spojené s řešením sporu. To je také hlavní překážkou pro spotřebitele v řešení sporu u soudu. Dodavatel proto musí udělat vše pro to, aby případné spory vyřešil vzájemnou dohodou.