Přeskočit na navigaci Přejít k obsahu webu
Malaja
  • Nový
  • Dům
  • Moda
  • Úvodní stránka
  • Blog
  • Communication preferences
  • Doručení
  • Hlasování
  • Kontakt
  • Košík
  • Moj račun
  • Newsletter
  • O společnosti
  • Obchodní podmínky
  • Pokladna
  • Prohlášení a návod k použití
  • Reklamace a vrácení zboží
  • Soukromí
  • Stůjte a choďte celý den bez námahy
  • Trgovina
  • Všeobecné podmínky
  • Vzorčna stran
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Způsob platby
  • 0Kč
Domů / Košík

Košík

Váš košík je prázdný.

Zpět do obchodu

Často kladené otázky a odpovědi

JAK SI MŮŽU OBJEDNAT?
Kliknutím vyberte množství produktu, které chcete objednat. Kliknutím na tlačítko " Přidat do košíku " bude produkt přidán do košíku, kde můžete měnit množství produktů, odebírat je nebo přidávat další produkty za speciální cenu.

Když kliknete na tlačítko " Pokračovat k pokladně ", budete přesměrováni na další krok k dokončení nákupu. V tomto kroku je potřeba zadat doručovací údaje, vybrat způsob doručení a způsob platby.

Po zadání všech údajů a kliknutí na tlačítko " Odeslat objednávku " bude Vaše objednávka odeslána. Pokud je objednávka úspěšně zadána, zobrazí se oznámení o úspěšné objednávce se souhrnem objednaných produktů a vašimi údaji. Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte také e-mail, který vás upozorní na přijetí vaší objednávky.

Pokud potřebujete pomoci s objednávkou, jsme vám k dispozici na info@malaja.cz.

A CO DORUČENÍ?
Pokud je produkt skladem na našem skladě, odesíláme produkty do 3-7 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak.

Smluvním partnerem pro doručování zásilek je Packeta, poskytovatel si však vyhrazuje právo zvolit jinou doručovací službu, pokud mu to umožní efektivněji realizovat objednávku. Doručení probíhá obvykle v dopoledních hodinách a před doručením budete informováni přepravní službou e-mailem nebo SMS nebo telefonicky.

JAK MŮŽU ZAPLATIT?
Požadovaný způsob platby si můžete vybrat na konci nákupu. Můžete si vybrat platbu na dobírku, platební kartou nebo PayPal. V případě platby na dobírku je nutné doplatit částku 50 Kč. Těmto poplatkům se můžete vyhnout, pokud platíte kreditní kartou nebo přes PayPal.

CO KDYŽ PRODUKT NENÍ VHODNÝ PRO MÉ POTŘEBY?
Protože chápeme, že jste produkt zakoupili, aniž byste jej viděli nebo vyzkoušeli, umožňujeme vám jej vrátit do 14 dnů bez vysvětlení. Výrobek můžete také vyměnit (např. za jinou velikost nebo barvu) nebo jej vrátit, pokud vám přijde poškozený.

Více o vracení a reklamaci si můžete přečíst ZDE. .

V případě odstoupení od smlouvy nás prosím kontaktujte na kontaktní emailové adrese info@malaja.cz a obdržíte další pokyny.

MÁTE DALŠÍ OTÁZKY?
Pro případné další dotazy jsme Vám k dispozici každý všední den od 7:00 do 15:00 na e-mailové adrese info@malaja.cz.

Více informací
Kupující má nárok na slevu na první nákup. Při tomto nákupu je kromě produktu předmětem koupě také dárkový poukaz, jehož kupní cena se rovná výši slevy, kterou kupující na produkt obdrží.

© Malaja 2023
Zásady ochrany osobních údajů Built with Storefront & WooCommerce.
  • Můj účet
  • Prohledat
  • 0
  • O společnosti
  • Kontakt
  • Doručení
  • Reklamace a vrácení zboží
  • Způsob platby
  • Všeobecné podmínky
  • Soukromí

Zákaznická podpora

Jsme Vám k dispozici ve všední dny od 7:00 do 15:00.

info@malaja.cz
© Malaja 2023
Zásady ochrany osobních údajů Built with Storefront & WooCommerce.
  • Můj účet
  • Prohledat
  • 0

Malaja

  • O společnosti
  • Kontakt
  • Doručení
  • Reklamace a vrácení zboží
  • Způsob platby
  • Všeobecné podmínky
  • Soukromí

Zákaznická podpora

Jsme Vám k dispozici ve všední dny od 7:00 do 15:00.

info@malaja.cz
Kompetentnost d.o.o, Podgorje 31 A, 9253 Apače, Slovinsko
Copyright © 2023 Shop Malaja